Veelgestelde vragen

Bestellen 

 

Hoe kan ik bestellen?

Bestellen op onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van uw keuze. Vervolgens kiest u de juiste maat en drukt op de knop ‘Bestellen’. Nu heeft u het gewenste artikel in uw winkelwagen geplaatst. Vanuit hier kunt u de betaling afronden of verdergaan met winkelen. Wanneer de bestelling compleet is klikt u op de knop 'afrekenen' en vervolgt u de stappen in het betalingsproces.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

U kunt uw bestelling op verschillende manieren betalen, namelijk: 

  • iDeal 
  • Vooraf overmaken
  • Betalen bij afhalen in de winkel

 

Worden er betaalkosten berekend?

Er worden geen betaalkosten berekend. 

Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?

Als u een bestelling hebt geplaatst en daarbij de betaling hebt afgerond dan krijgt u van ons een orderbevestiging in uw email. Hierop staat een overzicht van de door u bestelde artikelen.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

 

Nederland

  • • PostNL: Bestelling voor 15:00 uur, binnen 2 dagen in huis. Geen leveringen op zondag en maandag.

 


Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?
U kunt de bestelling ook zelf ophalen bij de kassa in onze winkel.  Wilt u hier gebruik van maken dan kunt u dat aanvinken tijdens het afrekenproces. Wanneer u het product ophaalt in de winkel komen er vanzelfsprekend geen verzendkosten bij. 

 

Worden er verzendkosten berekend?
Wij rekenen geen verzendkosten voor alle bestellingen vanaf 20 euro.

Bij een bestelling tot 20 euro zijn de verzendkosten 5 euro.

 

 

 

Spaar ik ook punten met mijn webaankoop? 

Nee, met uw online aankoop spaart u geen punten. 

 

Retouren

Wat zijn de kosten en procedures bij een retour?
Het retour zenden van de bestelling is mogelijk uiterlijk 14 dagen na ontvangst van het pakketje.  Zodra wij het pakje retour hebben ontvangen wordt dit per e-mail aan u bevestigd. Het aankoopbedrag exclusief eventueel betaalde verzendkosten wordt vervolgens teruggestort uw rekening. Let op; Het kan 14 dagen duren voordat het bedrag weer op uw rekening staat bijgeschreven. Artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze onbeschadigd, ongebruikt en voor zover mogelijk in originele verpakking verpakt zijn. 

Retouradres

Joepie, fun for kids

Hortensiastraat 2

2681CE Monster

Kan ik het pakketje retour brengen in de winkel?

Ja, ook dan geldt dat de geretourneerde artikelen alleen worden geaccepteerd wanneer ze onbeschadigd, ongebruikt en voor zover mogelijk in originele verpakking verpakt zijn, met aangehecht prijskaartje. Dan hoeft u overigens geen retourkosten te betalen

Kan ik een artikel omruilen?

Als u een product wilt omruilen moet u het gewenste product opnieuw bestellen en het product wat niet naar tevredenheid is of niet past via onze normale retourprocedure terugsturen. 

Wat zijn de regels voor het retourneren en ruilen?

De geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze onbeschadigd, ongebruikt en voor zover mogelijk in originele verpakking verpakt zijn, met aangehecht prijskaartje. Het eenmalig passen van kleding wordt hierin niet beschouwd als gebruik.

Welke kosten worden er gerekend voor het retour zenden?

De kosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening.  

Wat moet ik doen als er een verkeerd artikel of beschadigd artikel geleverd is?
Wanneer u een verkeerd of beschadigd artikel ontvangt mag u deze aan ons retourneren.   Wij zullen de klacht dan beoordelen en de eventuele gemaakte verzendkosten terugstorten.  

Heeft u een klacht?
Bent u niet tevreden over een product of dienst? Neem dan gerust contact met ons op. Dit kan via de e-mail op info@joepiekinderkleding.nl of telefonisch via 0174212426

© 2013 - 2020 Joepiekinderkleding, stoere kinderkleding van bekende merken! | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel